Tuesday, October 12, 2010

He's back! :)


Jajjemänsan nu är Limu hemma och nu är vi återigen hel, vår lilla familj. Jag kan väl inte påstå att jag var nervös på hur Levi skulle reagera när han såg Limu men mer varit väldigt fundersam på hur han skulle vara. Jag hämtade Limu på tågstationen kl 22.00 förra onsdagen och då vi kom hem och gick upp för trappan så hörde vi att Levi hade vaknat och mamma gick och hämtade honom. Jag & Limu gick och satt oss i tv rummet och när mamma & Levi var i hallen så sa Limu 'hallå bebbe' och när Levi kom in och såg honom så sprang han mot honom & kastade sig i hans armar. Shit vad jag grinade alltså, han kom ihåg honom.

Nu ligger båda grabbarna och sover kl är 20.44 haha, Limu är kanske lite jetlaggade fortfarande han började ju att jobba direkt på torsdags morgonen.

Jag lämnar er med ett kort på Limus fina mamma Filemu & på två av Levis kusiner från då han var på Samoa.









0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers