Saturday, October 16, 2010

Looking back



Idag var min lillkusin här med sin lilla katalog för jultidningar, jag beställde två efter noggrant kalkylerande över vad vi har råd med. Jag hade kunnat att inhandla mera, det fanns mycket roligt litterärt där i.
Detta leder mig in på en liten historia om när jag och Angelica var små och även vi slet hårt med att sälja jultidningar för att nå till den premie vi ville ha. Det var i alla fall en höst/vinter som jag hade lagt jultidnings försäljningen på hyllan, men Angelica var ihärdig och sålde på.
Så när julafton kom så öppnade alla sin del av dessa jultidningar och jag fick en alldeles speciell present. Jag öppnade ett fyrkantigt paket som innehöll en såndär GUL klocka som jag verkligen ville ha.
Angelica hade sålt jultidningar så att hon kunde få just den premien som present till mig. Hur gulligt är inte det. Älskar dig syrran! xox



0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers