Wednesday, September 29, 2010

Back to kindie


Idag fick Levi äntligen gå på dagis igen, igentligen hade han ju faktiskt kunnat gå igår men då var det stängt för planeringsdag. Det var inga glada miner då jag lämnade av honom vilket är förståligt (förståeligt?) då han inte varit där på två veckor.

Nu väntar jag på att bli uppringd av försäkringskassan jag hade köplats 300 nånting men äntlige har de skaffat en tjänst så att man inte behöver hänga kvar i luren utan de ringer upp.

I övrigt letar jag jobb och skickar mitt CV till alla möjliga håll och kanter. Hoppas, hoppas, jag hoppas för vår ekonomis skull, för min mentalitets skull (jag håller påa tt bli galen av att inte ha ett jobb) och för Limus skull att jag får ett jobb så att han kan fokusera på skolan.

Så nu hoppas vi lite mera.

Peace in the middle east ya'll!





0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers