Monday, September 27, 2010

An autumn day




Hösten bjuder till med otroliga dagar emellanåt, igår tog vi på oss ny kicksen och drog ut i friska luften. Här nedan kommer lite bilder på vad som hände. Idag har jag för övrigt varit med farmor & farfar och hjälpt till med lite av förberedelserna för helgens 80 års kalas.


Vi körde lite bil

Och lekte lite i träden

Gungade med moster i parken

Bemästrar även skottkärran

Oliver visar hur man meckar, 'for real' :)

Ha en fortsatt trevlig vecka!








1 comments:

Madde said...

Så härliga bilder! Saknar er :)

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers