Monday, September 21, 2009

Up and running...

Jahaja då har jag startat min första blogg ever!:) Kanske blir det succes och jag får mig en så där en två stycken som följer min blogg. I alla fall så tycker jag att det är otroligt roligt att läsa alla mina vänners bloggar och följa deras liv lite mera på närhåll. Så nu har jag tänkt att erbjuda alla er en titt på mitt liv litegrann, som sagt det är ju inte under knivhot som ni måste läsa den, (det mesta är nog ändå ganska mycket ovesentlig (stavas det så?) rappakalja som jag slänger ur mig.

Men jag hade väl även tänkt att det är ett utomordentligt bra sätt att uppdatera er alla hur lillla Levi växer och frodas. Och som sagt om framgångar och motgångar i vårat nya liv:)

T.e.x. ett mkt viktigt fakta om honom idag var att han färdades i framåtsittandes riktning för första gången i sin BabyBjörn i det magiska landet IKEA som var fyllt med häftiga grejjer att kolla på.
Och viktigt fakta nummer två var ju att Limu hade alla rätt på svenska provet idag! Jag ryser när jag tänker på allt han gör för mig och Levi, att han flyttat till ett annat land med en kultur långt ifrån sin egen och och lär sig Svenska, allt detta för MIN och Levis skull. I fall in love with him every day. Sann kärlek.

Shit får sluta nu innan det här blir en kärleksnovell.

Så som Madde så fint säger det....HASTA LA PASTA!






7 comments:

tobias said...

Jag kommer följa!! Självklart!
Vad stor han blivit!

Kul att man får möjlighet att följa er såhär!

Kram
Uncle Tobs

(ps. det verkar som man bara kan kommentera om man är medlem på blogger. Kanske inte alla är.. :))

Tess said...

Jag har fixat det nu! Vad roligt vad glad jag blev nu:) Kram fr oss alla

Siw said...

Jätte kul att du bloggar, och bild på sötungen oxå.
Kraaam!

Anonymous said...

Puss på er från nya zeeland. Vad söt han är mosters gobiten. Kram kram A

Johanna said...

Härligt med en blogg Tess! =)
Och du har rätt, du har en fantastisk pojkvän! ;) Ses ikväll, puss & kram!

Katharina & Lillymaria said...

Mammas söta kille!!

Kram från 08

Madde said...

Men va kul! Nu kan vi läsa om er varje dag!
Kram kram!

//Madde

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers