Thursday, September 24, 2009

Höst sol som glöder...

    ...ja idag har det varit ännu en fantastisk höst dag, inte så varmt men åh så vackert när naturen färglägger träden i guld och solen i glödande rödgula färger. Lillkillen tog tillfället i akt som de flesta dagar att sova ute i vagnen. Vi blev väckta imorse två gånger först av att Limu åkte på jobbet strax innan sex och sedan vid sju tiden då någon slängde ner fyra kilo reklam i brevinkastet.


    Förutom det så har jag varit riktig 'mamma hemmafru' idag städat, tvättat och pysslat med papper bland annat.

    Limu hade en mkt bra dag på nya jobbet idag av vad jag har hört, vi hann inte ses så länge innan han for på Amerikans fotbolls träning med Fulli. Fick ett mms av honom med hela outfitten på, han såg nästan ut som 'The Rock' i Gridiron Gang hehe ( Han är ju också Samoan).

    Nu är jag super redo för en varm dusch för att inte lukta som rosa Ajax skurmedel innan jag far till Alnö för att kolla på Foppa och grabbarna.

    Och en dusch passar ju utmärkt nu när Levi sover igen, det är tufft att vara på topp:)


    Jag ser fram emot morgonadagen då Anita och Leo kommer upp, Leo ska stanna hos mormor i helgen medan Anita ska iväg och fjällvandra med kompisar.


    Nu dusch, lämnar er med bilder på den sovandes lillprinsen och Limu i sin hotta outfit.


    Bye!









Stora Prinsen...

Och lilla:)

4 comments:

Anonymous said...

bra reklam på tröjan ... =)

Tess said...

haha ja jag antar att de sponsrar laget?

Fia said...

Kulit me blogg! :D Jag kommer läsa!! *KRAM*

Madde said...

Haha, du är som fågelbajs du! Dags att uppdatera din blogg idag kanske?

Kramar

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers