Saturday, January 8, 2011

Working woman!


Äntligen, äntligen är det våran tur att ha just TUREN med oss på vår sida. Fick strax innan julafton det tråkiga beskedet att jag inte fick jobbet som jag var på arbetsintervju för. Det var mellan mig och en kille och de valde honom då han hade mer erfarenhet.

Men så hände det omöjliga och i måndags den 3e Januari ringde de från SPV och erbjöd mig en annan tjänst, heltid tillsvidare. Det känns helt ofattbart, så mycket oro har försvunnit från mitt huvud. Det ska bli så otroligt roligt att börja jobba och för mig med något helt okänt.

Det är helt klart att ibland händer det mirakler, jag tror verkligen på karma och kommer fortsätta att göra det:)

Levi har varit hemma innan jul och även denna vecka eftersom jag ville spendera så mycket tid som möjligt med honom innan jag börjar PÅ MÅNDAG.

Näe tack o hej från mig! Förresten hoppas att alla haft en underbar jul och ett gott nytt år!

Limu & Levi på julafton

1 comments:

Madde said...

Vilka snyggingar!

Grattis till jobbet! Du och ni är så värda det! Lycka till på måndag!

Kramar!!!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers