Monday, January 24, 2011

Honey!


Livet är sött som socker just nu, även fast än räkningarna ska betalas imorgon. Limu var i Tibro i helgen på 40-års kalas hos en samoansk dam. Modo spelade sjuk hockey. Brorsan var på besök. Jag och Levi hade en lugn helg med snöskottning ute och mys inne. Det han gillar minst just nu i livet är att behöva gå in efter att ha varit ute och 'schotta'. Han tycker det är helt värdelöst att behöva gå in. Jag är glad för att han fortfarande föredrar böcker framför tvn och detta är något jag måste ta vara på.

Ikväll har jag och Limu varit och handlat mat utan hämningar, vi köpte allt vi ville ha och behövde utan att behöva tänka över om vi verkligen behöver det. Imorgon är det löning....


...livet är sött, ,sött som honung :)

1 comments:

Gieken said...

Vad härligt vännen! Är så glad för er skull! =)
Passa på att njuta nu!
Pussa pojkarna från mig!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers