Thursday, January 27, 2011

SURPRISE!!


Fick sovmorgon till sju imorse, jag som vanligtvis har börjat att kliva upp 05.45 varje morgon kände mig utvilad med en timmes extra sömn. Klockan nio hade jag tid på VC och sedan begav jag mig på bussen till jobbet lagomt till 10 (prommenera börjar jag medtill våren). Det är tur att man får göra sådant på arbetstid utan att timmarna dras av :).

Sedan var det en dag på jobbet med lite nya kommande uppgifter som vi tittade igenom. Imorgon ska det utbildas. Jag älskar att jobba. Påminn mig om detta lagomt till sommaren då jag inte ska gå på semester för att jag sparar den till i jul.

Fick skjuts hem av min kollega Calle vilket snabbade på min hemkomst med ca 20 minuter. När jag kom in i lägenheten så var bordet fint dukat, ett paket inslaget, och två glada killar bjöd mig på en överrasknings middag. Åh jag vart alldeles tårögd. Limu (& Levi) ville fira att jag hade fått jobb, jag har sån tur som har dem.

Nu ska här sovas. Kram på er alla!




0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers