Saturday, November 13, 2010

Fredagsmys


Igår var hela dagen ett långt fredagsmys. Vi, jag och Levi började med att gå ner till Erika och Minata på frukost. Efter Levi hade sovit lunch så började jag och Limu att städa lägenheten för kvällens middagsbesök. Limu städade väl mest eftersom att en kopp java lockade mer nere hos Mamma & Pappa där Angelica, Oliver, Greame, Erika och Minata befann sig.

Vi hann även med att fara iväg och köpa ett nytt duschdrapperi, vårat gammla fick slängas pga mögel infestation, yuck!

Sedan kom familen Masoe på middag Elli, Fulli och lilla Aulelei. Supertrevlig kväll och Levi var faktiskt på topp humör. Det är alltid lika roligt att träffa dem och det blir alldeles för sällan mellan gångerna. Nu blir de snart fyra och det ska bli jätteroligt att få träffa den nya medlemmen i familjen Masoe. Tack för igår! :)

Nu snart ska jag och mamma till Birsta för att inhandla farsdagspresent, mer konsumption, det vi svenskar gör allra bäst!

Tack och hej köp en grej!



1 comments:

Madde said...

Hahaha, du tycker inte att vi är bonni' då!? :P
Det är en kanonbacke! Hela torvalla vallfärdar hit =)

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers